خرید بلیط

یورو 2016 فرانسه (جام ملت های اروپا)

پایت: نمی خواستم رونالدو را مصدوم کنم

دوشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲
15
کریستیانو رونالدو و دیمیتری پایت

کریستیانو رونالدو و دیمیتری پایت

احتصاصی | دیمیتری پایت، هافبک طراح تیم ملی فرانسه در پایان بازی عنوان کرد که قصد مصدوم کردن کریس رونالدو را نداشته است.

به گزارش ورزش 11، در دقیقه نخست بازی، رونالدو پس از برخورد با دیمیتری پایت دچار مصدومیت در ناحیه زانوی پای چپ شد و در دقیق 25  مجبور به ترک زمین مسابقه شد و جای خود را به کوارشما داد. با این حال ستاره تیم ملی فرانسه عنوان کرد که قصدی برای مصدوم کردن رونالدو و صدمه زدن به او را نداشته است.

دیمتیری پایت در پایان بازی به خبرنگاران گفت:

-

فقط یک برخورد ساده بود و همین. من جهت به تصاحب درآوردن توپ با پای او رفتم  و اگر او را مصدوم کردم، قصدی در کار نبوده است و به هیچ عنوان نمی خواستم رونالدو را مصدوم کنم. این در طبیعت من نیست که در زمین انسان بدی باشم. شکی در این نیست.

ما ناراحتیم. مالکیت توپ در اختیار ما بود و موقعیت‌های خوبی داشتیم ولی آنها را از دست دادیم. پرتغال روی یکی از معدود شانس‌هایش به گل رسید. یک گل همه چیز را تعیین کرد. گلی که ما خودمان نتوانستیم بزنیم.

 

تیم پرتغال از موقعیت‌هایش بهتر استفاده کرد. فکر می‌کنم اگر گل می‌زدیم، آنها را مجبور می‌کردیم هجومی تر بازی کنند و باز هم می‌توانستیم روی ضد حملات گل بزنیم. در مجموع به نظرم گلشان بی رحمانه بود.

-

کریستیانو رونالدو

به اشتراک بگذارید:

- - - - - -

منبع خبر: مرکز خبر ورزش 11


لینک اصلی خبر در سایت ورزش 11: پایت: نمی خواستم رونالدو را مصدوم کنم

نظرات

-
پنج شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۵ ۱۶:۱۲:۵
این پایت فک کرده یه عده عقب مونده نشستند حرفای اینو گوش کنند بعد بگن آره راست می گه طفلک برو نفله داغون ضایع بیخودی خودتی داداش خودتی خخخخخخخ
0
0
پاسخ
-
سه شنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۵ ۱:۵۶:۱۴
ارواح ننت اره تو که راست میگی اصلا عمدی نبود گوسفند از همون اول بازی پای رونالدو رو داغون کردی
0
0
پاسخ
-
دوشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۵ ۲۲:۳۱:۴
افی.حال کردم.من بازی دیشب روندیدم ولی خوب میدونم که این یاروکه رونالدورومستوم کرده کارخیلی خوبی ولی حیف که پرتغال بردرونالدولیاقت هیچ قهرمانونداره.فقط مسی لیاقت داره چون مزلومه وقتی گل میزنه وبعدش خوشحالی میکنه دلم واسش می سوزه واسه همینه طرفدارشم.
0
0
پاسخ
-
دوشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۵ ۲۲:۲۸:۲۰
اسکل خر اگه دقیقه ی بیست به بعد میزدی باورمون میشد عمدی نیست ولی دقیقه ی دو زدی ردنالدو رو پوکوندی
0
0
پاسخ
-
دوشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۵ ۱۷:۲۱:۰
آره پدر سگ تو كه راست ميگي؟از قبل بازي همين برنامه رو داشتيد تو و دشان بي پدر
0
0
پاسخ
-
دوشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۵ ۱۵:۵۹:۴۲
لعنت برتو پایت
0
0
پاسخ
-
دوشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۵ ۱۴:۵۶:۵۵
دیمیتری پایت اسکل میگه یک برخورد ساده بود میگه گل پرتغال بی رحمانه بود من طرفدار مسی و رونالدو هستم و حق رونالدو و پرتغال بود که جام رو ببرند . خیلی دلم خنک شد که فرانسه باخت و پایت نتونست جام رو بگیره دم کریس و پرتغال گرم
0
0
پاسخ
-
دوشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۵ ۱۴:۱۹:۳۸
خیلی گاوی فقط رفتی که مصدوم کنی کریس رو. تازه داشت ازت خوشم میومد ولی نشون دادی لیاقتت همون تیمای درجه دو سه اروپاست.
0
0
پاسخ
-
دوشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۵ ۱۳:۳۵:۰
وحشی گری ای تو و بقیه بی رحمانه نبود؟؟؟ خیلی معلوم بود از قبل برنامه داشتید سلطان رو مصدوم کنید ولی فقط جسمش, روح سلطان با ما بود
0
0
پاسخ
-
دوشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۵ ۱۳:۲۶:۲۰
وحشیه اورانگوتان به عمد زده داره دروغ میگه اسکل
0
0
پاسخ
-
دوشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۵ ۱۲:۴:۲۸
اوف اوف پاش کج شد ولی عمدی که نبوده اما با این وضع کریس شاید به سوپر کاپ نرسه! پایت هم تقصیری نداشته من اتفاقا خیلی هم از پایت خوشم میاد اما به نظر با این بی احتیاطی خودشو خراب کرد.
0
0
پاسخ
-
دوشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۵ ۱۱:۵۶:۵۶
عجب دروغ شاخداری گفتی!!!!!!!!!!!!!!!! به هدفت رسیدی
0
0
پاسخ
-
دوشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۵ ۱۱:۵۶:۲۱
برخورد ساده؟؟ اسکل
0
0
پاسخ
* جهت ثبت نظر بصورت حقیقی و ایجاد صفحه اختصاصی هم اکنون ثبت نام کنید. *
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر شما:
نظر شما با موفقیت ثبت شد.
* نکته: پیام شما تا چند دقیقه پس از ارسال و تائید پشتیبانی سایت انتشار داده میشود. *

آخرین اخبار یورو 2016 فرانسه

فوتبال جهان
- دوشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰
فوتبال جهان
- چهارشنبه ۱ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۰
نقل و انتقالات فوتبال
- سه شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۴
فوتبال انگلیس
- جمعه ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰
فوتبال اسپانیا
- جمعه ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳
فوتبال آلمان
- یکشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳
فوتبال جهان
- پنج شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۳
فوتبال جهان
- چهارشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۰
فوتبال فرانسه
- سه شنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵
فوتبال جهان
- سه شنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰
فوتبال جهان
- سه شنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸
فوتبال جهان
- دوشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۲
فوتبال جهان
- دوشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۶
فوتبال جهان
- دوشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۵
فوتبال جهان
- دوشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۲
فوتبال جهان
- دوشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۹
فوتبال اسپانیا
- دوشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱
فوتبال جهان
- دوشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۱
فوتبال جهان
- دوشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۴
فوتبال جهان
- دوشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷

لینک های مرتبط

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت خورشید عصر ارتباطات می باشد و هرگونه کپی‌برداری بدون ذکر نام و لینک منبع غیر قانونی بوده و قابل پیگرد میباشد.