کانال رسمی سایت ورزش 11
ارسال نظر سریع در خصوص این مطلب
-
3
مهرداد میناوند

مهرداد میناوند

اختصاصی | مهرداد میناوند پیش‌کسوت محبوب باشگاه پرسپولیس بالاخره نسبت به ماجرای درگیری علیرضا بیرانوند با هواداراند تراکتور واکنش نشان داد.
-

ورزش 11  -  مهرداد میناوند که همواره واکنش‌های جنجالی را به اتفاقات حاشیه‌ای پیرامون باشگاه محبوبش، یعنی پرسپولیس داشته است، این بار به ماجرای درگیری بیرو با هواداران تراکتور واکنش نشان داد و با انتشار استوری زیر، به نوعی از علیرضا بیرانوند به عنوان یک لر با غیرت یاد کرد که از تیم پرسپولیس حمایت دارد:

استوری علیرضا بیرانوند
استوری علیرضا بیرانوند

 

چهره‌های ورزشی

منبع خبر: مرکز خبر ورزش 11

به اشتراک بگذارید:

- - - - - -


نظرات

تعداد کل نظرات: 15

-
چهارشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ ۳:۱۴:۳۹
ترک های بی تربیت
0
0
پاسخ
-
سه شنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۸ ۱۳:۱:۵۲
عرضه شو داشتین خب میومدین ورزشگاه هر سگی تو محله خودش پارس کردن بلده!!!
0
0
پاسخ
-
سه شنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۸ ۱۱:۲۹:۵۸
میناوند اگر خودش را اصلاح نکند یک روزی با دیدن جنازه‌اش خانواده‌اش بدبخت میشود بهتر است ساکت باشد بادم شیر نباید بازی کرد ای بی عقل..
0
0
پاسخ
-
سه شنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۸ ۱۰:۷:۴۸
داداش من یه فارسم ولی به هموطنای ترکم افتخار میکنم.همه اقوام ستونای این کشوریم.این یارو به قیافش که نگاه میکنی تابلوست که جنده هستش.دروازبانشونم که یه بیسواده که ادب و فرهنگ نداره.متاسفانه حسن زاده خودشم یه لنگیه که حق و حقوق همه تیمها رو تو لنگپولیس خلاصه کرده.واااای واااای از این حکومت
0
0
پاسخ
-
سه شنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۸ ۴:۴۱:۵۲
جناب میناوند سعی نکن با این کارت آستانه ی صبر ترک ها رو بسنجی چرا که صبر گرگها تمام بشه حمام خون به پا میشه/از مراجع قضایی خواستار رسیدگی به این مسئله و یاوه گویی های این آقا! هستیم.
0
0
پاسخ
-
سه شنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۸ ۲:۲۹:۳۵
میناوند فقط گفته لر با غیرت خدای نکرده نگفته ترک بی غیرتی که پرچم خارجی بلند میکنه که اینجوری به بعضیا برمیخوره! والا بخدا قضیه همون چوب و برمی داری یارو حساب کار دستش میاد😂😂😂😂
0
0
پاسخ
-
سه شنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۸ ۱:۱۰:۹
میناوند انگار از جونش سیر شده زیاده بی ادبی بکند صبر ترک ها تمام میشود و جنازه اش روی زمین می افتد توسعه میشود به تیم تراختور و خود ترک‌ها فضولی نکند
0
0
پاسخ
-
دوشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۸ ۱۹:۱۴:۳۶
میناوند و بیرانوند هر چه که هستن نژاد پرست و متوهم نیستن!!!
0
0
پاسخ
-
دوشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۸ ۱۸:۳۲:۵۶
در خبر ها بود کمیته انظباطی اون کون وندو با مینا خراب دعوت کرده کمیته..حسن زاده و سعید طوسی هم منتظرن در کمییته تا این دوتا بیان
0
0
پاسخ
-
دوشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۸ ۱۷:۳:۲۲
خوایشو نداره به آذربایجان توهین کنه از کون دارش میزنیم یا شاسین آذربایجان یا شاسین تیراختور
0
0
پاسخ