خرید بلیط
ارسال نظر سریع در خصوص این مطلب
-
3
بازیکنان سپاهان

بازیکنان سپاهان

اختصاصی | استقلال تهران به شدت در دیدار برابر سپاهان متحمل ضرر و زیان شده است.
خرید بلیط

ورزش 11 - با گذشت یک روز از نبرد جنجالی استقلال و سپاهان که با اشتباهات فاحش داوری به ضرر آبی‌های تهران همراه بود، هر لحظه به حواشی این دیدار افزوده می‌شود تا این بار با عبور از صحنۀ پنالتی جنجالی کی‌روش استنلی، این بار مشخص شود که به هنگام به ثمر رسیدن گل دوم سپاهان، آفساید - خطا صورت گرفته است.

 

سپاهان و استقلال
سپاهان و استقلال

 

تمامی کارشناسان داوری بر این باورند که قبل از به ثمر رسیدن گل دوم سپاهان کیروش استنلی روی علی کریمی خطا کرده و داور به دلیل جایگیری بد موفق به یافتن صحنۀ خطا نمی‌شود و از این بدتر اینکه توپ در شرایط آفساید به بازیکن سپاهان می‌رسد!

چهره‌های ورزشی

جستجوی اخبار مرتبط با:

استقلال سپاهان اصفهان

منبع خبر: مرکز خبر ورزش 11

به اشتراک بگذارید:

- - - - - -


نظرات

تعداد کل نظرات: 5

-
دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۸ ۱۴:۴۹:۲۵
والا اگر عنصر !!! فاسدتر از سپاهان موجود باشه بدون شک لنگ خیس کبیره ، باز ببین لنگ خیس چقدر فاسده که تو بازی با سپاهان مافیایی ، داوران باشرف ایران سر سپاهان رو می برند !!!
0
0
پاسخ
-
دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۸ ۱۱:۳۳:۵۵
متاسفانه بیش از پیش به خسروانی نیاز داریم برای انحلال تیم های رقیب شاید قهرمان بشیم. این روز ها ما تاجی ها واقعا نیاز داریم 15 تیم از لیگ برتر منحل بشه. کجایی خسروانی معجزه گر بیا دو باره حماسه ای به پا کن!!!
0
0
پاسخ
-
دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۸ ۱۱:۳۱:۲۶
در درگیری دو عنصر فاسد و مافیایی فوتبال ایران برنده ای وجود نداشت الا خود فدراسیون که هر دو فرزندش رو راضی نگهداشت...
0
0
پاسخ
-
دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۸ ۴:۳۹:۹
جایگیری بد داور ؟ نه اینکه تو صحنه پنالتی از فاصله چهار متری با اون لنگهای درازش هند کیروش رو ندید . حتی ساکنین سیارات منظومه شمسی اون پنالتی رو دیدن ، نخیر جونم ، داور نمی خواست پنالتی ، آفساید و خطا رو ببینه چون پول خوبی گرفته
0
0
پاسخ
-
دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۸ ۴:۳۲:۲۷
اگر اراده ای وجود داشت که فقط همین بازی به درستی از کمیته داوران که این داور را مصرانه انتخاب کرد و اشتباهات داور بررسی شود شبکه بزرگی از فاسدان در فوتبال ایران رسوا میشه
0
0
پاسخ