خرید بلیط
ارسال نظر سریع در خصوص این مطلب
-
64
جیمز رودریگز

جیمز رودریگز

اختصاصی | در ادامه رقابت های لالیگا، در هفته ی دوم، تیم های رئال مادرید و رئال بتیس در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شهر مادرید به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت رئال مادرید موفق شد میهمان خود را با شکست سنگین بدرقه کند.
جوآن گالری

به گزارش ورزش 11، رئال مادرید موفق شد با نتیجه ی 5-0 رئال بتیس را شکست دهد.

رئال مادرید که در هفته ی اول برابر اسپورتینگ گیخون به تساوی بدون گل دست یافته بود از آغاز بازی برابر بتیس خود را در حمله دید تا بتواند هواداران خود را سربلند و راضی نگه دارد، از آن سو بنیتز نیز به وعده ی خود عمل کرد و تیم اش را با ترکیب کاملا هجومی به میدان فرستاد تا بتواند نتیجه ی نه چندان خوب هفته ی گذشته را جبران نماید.

در دقیقه ی 2 گرت بیل ستاره ی رئال مادرید موفق شد گل اول بازی را برای مادریدی ها به ثمر برساند تا نوید یک بازی سراسر تهاجمی  را بدهد.

در دقیقه ی 39 جیمز رودریگز موفق شد گل دوم بازی را برای رئال مادرید به ثمر برساند تا اختلاف به 2 گل برسد و نتیجه ی بازی را 2-0 به سود این تیم رقم بزند.

در دقیقه ی 47 کریم بنزما مهاجم فرانسوی نه چندان آماده ی این روزهای رئال مادرید موفق شد گل سوم تیم اش را روی پاس گل دقیق بیل به ثمر برساند تا اختلاف را به 3 گل برساند.

در دقیقه ی 49 جیمز رودریگز ستاره ی کلمبیایی رئال مادرید موفق شد گل چهارم را روی یک ضربه ی آکروباتیک زیبا به ثمر برساند تا نتیجه ی بازی 4-0 به سود رئال رقم بخورد.

در دقیقه  ی 61 روی خطای رافائل واران مدافع رئال مادرید، بازیکنان بتیس صاحب یک ضربه ی پنالتی شدند که کیلور ناواس ضربه ی پنالتی کاسترو را مهار کرد تا دروازه ی او همچنان بسته بماند.

 

در دقیقه ی 88 گرت بیل موفق شد روی یک شوت از راه دور گل پنجم رئال و گل دوم خود را به ثمر برساند تا بتیس در معرض تحقیر شدن قرار بگیرد.

 

در نهایت بازی با نتیجه ی 5-0 به سود رئال مادرید خاتمه یافت تا شاگردان بنیتز اولین پیروزی خود را با یک نتیجه ی خوب در رقابت های لالیگا کسب نمایند.

 

آمار بازی

ترکیب دو تیم

چهره‌های ورزشی

جستجوی اخبار مرتبط با:

زئال مادرید رئال بتیس لالیگا اسپانیا

منبع خبر: مرکز خبر ورزش 11

به اشتراک بگذارید:

- - - - - -


نظرات

تعداد کل نظرات: 129

-
سه شنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۴ ۹:۲۸:۱۹
شما که حرف ایسکو رو هم قبول ندارین ، چرا میگین که رئالی هستید !!! شما رونالدویی هستید ، ایسکو میگه مسی بهترین است ؛ پس به حرف بازیکنان خودتون احترام بگذارید !!!!
0
0
پاسخ
-
سه شنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۴ ۹:۲۳:۳۱
اگه حرف تمام بازیکنان تیمتون رو قبول دارین ، چرا حرف خامس که گفته مسی از سیاره دیگری اومده و بی نظیرترینه رو قبول ندارین ؟؟؟ ولی همون خامس به اندازه ای که از مسی تعریف کرده از رونالدو تعریف نکرده
0
0
پاسخ
-
سه شنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۴ ۹:۲۱:۵۳
علی ، شما هستید که طرفدار پنالدو اید نه رئال ، ما خوشبختانه طرف همه بازیکنامون هستیم و حرفشون رو قبول داریم ، ولی شما حرف خود رئال ها رو قبول ندارین !!!
0
0
پاسخ
-
دوشنبه ۹ شهریور ۱۳۹۴ ۲۲:۲۷:۵۷
همه شما طرفدار مسی هستید نه بارسا،اگه یه روز مسی از بارسا بره که عمرا بره تو هیچ تیم دیگه‌ای بجز بارسا نمیتونه بازی کنه قول میدم 80% طرفدارای به ظاهر بارسا، همه میرم طرفدار تیم جدید مسی میشن،پس اینقدر الکی به ما نشون ندید که ما طرفدار بارسا هستیم.
0
0
پاسخ
-
دوشنبه ۹ شهریور ۱۳۹۴ ۲۲:۲۵:۱
Kimia من از رونالدو طرفداری میکنم چون ستاره تیم رئاله و از دوازده سال پیش میشناختمش،شما چی قبل از دوران مربیگری گواردیولا یادت هست اصلا اون موقع فوتبالم میدیدی؟؟؟یک روزی خدانکنه رونالدو از رئال بره مگه ما مثه شماییم که اگه مسی از بارسا بره تیممونو عوض کنیم،اینهمه اسطوره از رئال رفت چیزی شد؟؟؟؟
0
0
پاسخ
-
دوشنبه ۹ شهریور ۱۳۹۴ ۲۲:۱۸:۵۵
Kimia تو به رئال میگی ذغال ، اولا رئال سال 2000 بهترین تیم قرن شد کدوم تیم بجز رئال اون تندیسو داره ؟؟؟؟ دوما رکوردار جام قهرمانان اروپا که معتبرترین جام تو دنیاست،سوما پرافتخار ترین تیم جهانه،،،این ذغال گفتنت ناشی از سوختگی نیست؟؟؟؟
0
0
پاسخ
-
دوشنبه ۹ شهریور ۱۳۹۴ ۲۲:۱۵:۲۰
Kimia حتما تو میخوای قراردادشو رسمی کنی یا پیشگویی، ما عقده‌ای هستیم یا تو ،هنوز اون حرف که به رئالیا زدی یادم هست که گفته بودی رئالیا بیل... ،علاوه بر شما روزنامه های کاتالانی و آرژانتینی هم عقده‌ای بودن خودشونو نشون دادن.بیچاره‌ها سوخته بودن که پارسال مسی حتی بین سه نفر هم نبود.
0
0
پاسخ
-
دوشنبه ۹ شهریور ۱۳۹۴ ۲۲:۸:۱۰
علی جون خودتم قبول داشته باش که کلیپ رونالدو خیلی بدتر بود از مسی ... سه تا دروازه خالی توی محوطه شیش قدم گل نکرد ... یک دروازه خالی هم سایشو شوت کرد
0
0
پاسخ
-
دوشنبه ۹ شهریور ۱۳۹۴ ۲۰:۴۷:۰
عقده ای ها سال 2018 پنالدو تون به پاریس سن ژرمن میپیوندد حالا هی از زغال طرفداری کنید ببینم تا کجا؟ من میدونم به خاطر پنالدو اومدین زغالی شدین بره ژرمن. که طرف اون میشید!!! تاکجا ادامه خواهد داشت.....
0
0
پاسخ
-
دوشنبه ۹ شهریور ۱۳۹۴ ۲۰:۲۴:۳۹
کلیپی هم که من گذاشتم هم تک‌به‌تک توش بود هم دروازه خالی، اگه کامل دیده باشی اون صحنه هم دیدی که دروازه بان جا موند ولی مسی زد به کهکشان،،‌
0
0
پاسخ